*

21.9.05

Chess "Communication" Kundeservice ("service") har nådd nye dybder av dårlighet.

Min telefon er sperret. Dette er min feil. Allikevel:

1) Det tok meg 12 dager å få svar per epost.
2) Man kan ikke ringe kundeservice fra en sperret telefon. (Hvilket beviser at favorittromanen til mannen som designet kundeservice er Catch-22, og at han ikke identifiserte seg med Yossarian.)
3) Når jeg ringte kundeservice fra en annen telefon fikk jeg vite at jeg skulle betale A.
4) Når svaret først kommer, etter 12 dager, er det helt ubrukelig. Forteller meg ingenting jeg trenger å vite for å få åpnet min telefon, annet enn at jeg også skulle betale B, og gi en "bekreftelse" (hvordan? Til hvem? Hvorfor sa damen på kundeservicetelefonen ikke det? Ingen vet).

Jeg har skrevet et sint brev til dem nå, men det tar vel 12 dager å få svar. Hei sveis Telefonkatalogen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home