*

11.10.05

Perfekt

Akkurat nå sitter jeg ute i gården foran HF-bygget. Jeg sitter i gresset, solen skinner og vinden røsker gule blader ut av treet over meg, og de drøsser ned i håret mitt. To skjærer krangler ved siden av meg. Det er midt i oktober, men jeg fryser ikke. Laptopen min ligger i fanget mitt, og jeg sitter her og skriver og tenker, uten at jeg gjør noe det ikke er meningen jeg skal gjøre. Og dette kommer ut over HFs trådløse nettverk, som når helt ned i borggården. Livet blir stort sett ikke bedre enn dette, tenker jeg.

4 Comments:

Blogger Kamberg said...

This comment has been removed by a blog administrator.

October 11, 2005 7:32 pm  
Blogger Kamberg said...

Eg sat med deg der, ein stakket stund. Så gjekk eg, så gjekk du. Men ordet om deg aldri døyr, vinn du eit gjetarord gjevt

October 11, 2005 7:34 pm  
Blogger Mikkel said...

Håvamål bliver ligsom ikke helt det samme efter Ivar Asen totalt kuppede den sidste strofe til sin überpompøse gravstøtte. I mean really.

October 12, 2005 11:05 am  
Blogger mrtn said...

Hva stod det på hans gravstøtte?

October 12, 2005 11:34 am  

Post a Comment

<< Home