*

3.3.06

"som folk flest"

Som dere kanskje har bemerket har Hilde Sandvik også lagt merke til den hårreisende reklamen jeg nevnte for noen dager siden. Hun skrev et innlegg i BT under tittelen "Utpult, men sjukdomsfri." Som fikk svar dagen etter fra Auto 23s (kvinnelige!) salgssjef.

I tillegg fikk hun også et privat svar fra en sjarmerende bruktbilselger (som jeg antar ikke har noe å gjøre med Auto 23). Denne mailen har undertegnede fått tak i en kopi av. Den lyder som følger:
Hei, Hilde Rødstrømpe, Jeg viser til din kommentar i BT 2. Mars 2006. Som bruktbilselger de siste 12 år, så blir jeg meget provosert av den generaliseringen som du og andre fiender av bilen, kan finne på å komme med av min yrkesgruppe.

sitat: Bruktbilselgerar fortener ryktet sitt, sitat slutt. Hvilket rykte, for helvete ! Vi er som folk flest, og ikke som deg:

U-pult, men full av gørr.

hilsen, [navn slettet, red.anm]
Bruktbilselger
(Formatering i original)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home