*

24.4.06

Prosopopaganda

Idag leverte jeg Prosopopeia til trykking. I løpet av de neste tre dager skal frukten av månedsvis med blod, svette og tårer endelig bli til blekk og papir. Vi har sleppefest i samarbeid med en litterær utgave av Prøverommet. Denne multimediale herligheten foregår på verdens bokdag, 24 april, klokken 20.00. Ta med venner og slekt, og spre glede med ditt blide åsyn! Og kjøp gjerne bladet, mens du er i gang.

Temaene for nummer 1-2 2006 er demokrati og stemme, og noen av våre mange godbiter er: intervjuer med Maja Ratkje, Eirik Vassenden og Pat Boran; artikler av Anders Johansen og Jens Kjeldsen om den politiske talen, Henning Gärtner og Nanna Larsson om Claus Beck-Nielsen, Kari Jegerstedt om Spivak, feminisme og Islam; nye tekster av Mette Karlsvik og Hanna Hallgren; Tekster om Deleuze, Rorty, Abu Ghraib, Wikipedia, Dylan, Murakami; m.m.

2 Comments:

Blogger Gaute said...

Pressemeldingen lå og ventet på meg i jobb-innboksen i dag. Var den sendt spesifikt til meg, eller favner dere bredere enn noensinne før?

En kort, god og nøktern pressemelding, for øvrig. Men den forteller meg ikke det jeg nå lurer på: kommer det et leseeksemplar til en redaksjon nær meg? Og kommer jeg til å kunne kjøpe Proso på Narvesen i Oslo?

April 24, 2006 12:40 pm  
Blogger mrtn said...

Vi favner bredere enn noengang før, tror jeg? Den jeg sendte ut på gmail, eller?

Men ja! Du kan kjøpe Prosopopeia i Oslo, sannsynligvis innen neste mandag. Tronsmo, Tanum, Norli Universitetsgaten og Gnist Akademika fører Prosopopeia. Særlig Tronsmo har mange eks, tror jeg.

Men redaksjonen din kan nok også få et leseeks. Hvilke redaksjoner er du i?

April 25, 2006 5:12 pm  

Post a Comment

<< Home