*

2.7.06

Trådløs kai

Øystein Vidnes og jeg sitter på en trapp som går rett ned i fjorden utenfor ICA i Stamsund og går på nettet på et usikret nettverk i nabolaget. Rett ved siden av oss står Ragnfrids Powermac. Hun selv har gått for å snakke med en gammel bekjent som kom kjørende forbi og så oss med våre tre små laptops sittende på vei ned i sjøen midt ute i Stamsund sentrum. Jeg tror dette er det rareste stedet jeg noengang har hatt trådløst.

Lofoten er sykt. Sykt! Fjellene går rett ned i havet. Vi bor på en rorbu midt ute i et nedlagt industriområde.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pictures?

July 03, 2006 12:50 pm  
Blogger Susanne Christensen said...

Like, here.

July 03, 2006 4:20 pm  
Anonymous Anonymous said...

Stamsund Lofoten Hotel er en perle!
Nesten like fin som kirka i Stamsund.

July 04, 2006 10:50 am  
Blogger mrtn said...

Jeg så det! Oi oi oi. Jeg havnet på Nordnorsk Forfatterlags Rorbu nedi fjæra ved den gamle tranfabrikken. Nydelig sted. Kjerka var ganske så absurd.

Nå er jeg på Bacalao i Svolvær. Her kan man få kaffe latte og jeg venter i stor spenning på hvalburgeren.

July 04, 2006 3:43 pm  
Blogger Susanne Christensen said...

Hvad sker der lige med sexismen her, Grüner den Mindre, ingen trådløs Andrea?

July 07, 2006 7:27 pm  

Post a Comment

<< Home