*

12.10.06

På den annen side, så kanskje vi ikke klarer oss til 2009 allikevel.

5 Comments:

Blogger mrtn said...

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg føler meg som en dårlig SVer. Jeg føler rett og slett ikke noe særlig den ene eller andre veien om denne rensing i 2014 vs rensing nå med en eneste-problematikk. Hvis de kjøper Kyotokvoter som de sa de skulle gjøre, hva er problemet? Det er ikke ideelt, men det virker fornuftig nok. Men hvis jeg tar feil, så vil jeg gjerne rettes på, men slik min forståelse er så er det verste med denne saken at SV taper ansikt.

Jeg har i øvrig hørt rykter om at kamelkjøtt er ganske seigt og mørkt, men spiselig med en særegen røyksmak, og at særlig pukkelen er en delikatesse.

October 13, 2006 10:56 am  
Blogger mrtn said...

Hmm, ja. Nettopp. Det med FrP er jo et reellt problem, selvsagt... men har ikke Statoil underskrevet en forpliktende kontrakt? Uten rensing, så må de stanse i 2014, og det er ikke oppe til forhandling uansett hvem som er i regjering. Kontrakter er vel lovgivende uansett, eller?

October 13, 2006 12:07 pm  
Anonymous Anonymous said...

Statoil garanterer ingenting: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/12/479612.html
Arrrg! Så seint som i forrige uke kom Lavutslippsutvalget
med en ganske god innstilling til regjeringen, og no dette..
vel vel, vi får mer enn høyere utdanning å snakke om på konferansen i helgen:
http://www.sv.no/hordaland/kalender/kunnskapspolitikk.html

Kordan linker man her forresten? Ikkje sånn som på underskog?

October 13, 2006 12:24 pm  
Blogger mrtn said...

Ok, da er jeg plutselig hakket mer skeptisk, ja. Interessant.

Men altså, linking. Dette er essensiell kunnskap i informasjonssamfunnet, og jeg overlater deg til de profesjonelle for å forklare det. Men regelen er altså:

krokodillegap a href erlik sitattegn URL sitatslutt krokodillegap linktekst krokodillegap /a krokodillegap. Les linken over!

October 13, 2006 12:29 pm  
Blogger mrtn said...

Gratulerer! Og velkommen i bloggosfæren.

...Godt spørsmål. Poenget m informasjonssamfunnet er vel at det ikke lenger er noen unnskyldning for ikke å vite det?

October 13, 2006 2:04 pm  

Post a Comment

<< Home