*

27.8.08

Bjørnson, Harstad, Henriksen & moi

For de av dere som skal på Bjørnsonfestivalen så kommer jeg til å være programleder for to programposter der oppe:

Fredag 29. august kl. 1100
Frokost med en fremmed.
Levi Henriksen i samtale med Martin Grüner Larsen.
(Levi Henriksen er aktuell med Like østenfor regnet, en roman.)
Teatersalongen. Gratis.

*

Lørdag 30. august Kl. 1100
Frokost med en fremmed.
Johan Harstad i samtale med Martin Grüner Larsen.
(Harstad er aktuell med dramasamlingen B-sider og ungdomssciencefictionromanen Darlah som Harstad snakker om her, i tillegg til at Hässelby stadig er ganske ny og at Buzz Aldrin osv. skal bli film)
Teatersalongen. Gratis.

*

Nevnte jeg at det er gratis? Free fucking gratis, som Al Swearengen ville sagt. Jeg er i Molde fra torsdag kveld til søndag morgen. Si hei om du er der.

Labels: , , , , , , , ,

3 Comments:

Blogger Markus Gaupås Johansen said...

Du må spørre om Hasselby var inspirert av studentradioinnslaget vårt om Albert Åberg som 30-årning. Det tror jeg det er gode sjanser for at det er.

August 29, 2008 11:09 pm  
Blogger mrtn said...

Det glemte jeg å spørre om. Skal spørre når jeg catcher opp med ham i kveld.

August 30, 2008 2:56 pm  
Blogger mrtn said...

Glemte å svare deg: Nei, han har aldri hørt innslaget, dessverre. Men han har veldig lyst til å høre det om du legger det ut på bloggen din, f.eks.

September 24, 2008 12:24 pm  

Post a Comment

<< Home