*

5.7.10

Petra Helgesen har bestukket meg til å linke til bloggen hennes. Og i tilfelle jeg ikke har gjort dette klart tidligere så tar jeg alltid imot bestikkelser. Har du lyst til å bestikke meg? Ring +47 986 20 468 mellom 9.30 og 16.30 for en uforpliktende samtale med en av våre dyktige korrupsjonskonsulenter.

Så her er Petra og Andreas Grimsæths boligblogg: Leve Landås! Den er en del av at Petra og Andreas' er finalister i Boligdrømmen. Kan ikke du være staut og gå og stemme på dem? Ikke alene er de de beste bloggerne jeg har sett på Boligdrømmen, de er også good people som alle ville ha lyst på som naboer, og de trenger et skikkelig sted å bo, og å vinne Boligdrømmen.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Martin er staut. :-) Dessuten kan han vinne nesten 10 000 kr fordi han stemmer på oss. Det er jo stas.

Drømmende og husløs hilsen
Petra

July 06, 2010 3:29 pm  

Post a Comment

<< Home