*

12.9.05

Obligatorisk lyrikk

1.

Tusen takk til alle som kom på lyrikkfesten vår! Vi satte utrolig pris på å ha dere alle sammen på besøk. Vi er utrolig glad for at dere tynnet rekkene i vår m3 med lyrikk, men desto gladere for å ha så mange fantastiske mennesker på besøk. Dere gjør meg glad. Feel the love!

(for de av dere som ikke var der, så var velkomstgaven, eller gimmicken om du vil, at ingen fikk lov til å gå uten å ta med seg minst tre diktsamlinger fra den kubikkmeter med norsk samtidslyrikk som vi fikk gratis fra Ragnfrids bror)

2.

Bloggertettheten på gårsdagens utskeielser kan utregnes på følgende måte:

Martin + Ragnfrid + Kristoff Det Polemiske Jeg + Silje + Stina (foriøvrig nå også å finne i sidebar) + Mette (ditto) + Olaug + Øystein = 8b

Leilighetens størrelse er 73m2.

73m2/8b = ca. 0,1 b/m2, der hver enkelt hadde ca. 9,125m2 å breie seg på. Altså med en bloggerkoeffisient på ca. 9,1.

Dette forklarer at festen nå er å finne i cyberspace her og her (og her).

3.

Dersom du kan fortelle meg hvilket merke det digitalkamera du glemte på festen vår er, så skal du få det tilbake.

4.

Et foto av Espen som fanger inn festens vesen:


Espen høster lyrikkfestens bitre lønn.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det er mitt metallblå Olympus-kamera som jeg tar en mengde uskarpe bilder med, som mitt reisefølge sa: du må ikke la deg lure av fin design, silje.

September 12, 2005 12:01 pm  
Blogger mrtn said...

Den er brun, som de sier. Eller snarere metallblå. Du skal få den tilbake.

September 12, 2005 3:43 pm  
Blogger *** said...

er nokre av kamera finare enn det du hadde med deg på vidden? eg tviler!

September 12, 2005 9:11 pm  

Post a Comment

<< Home