*

19.7.07

Martin Glaz Serup har publisert et 8 siders utdrag fra sin neste bok, et langdikt som heter Trafikken er uvirkelig. Forsiden er helt fantastisk. Minner meg om en skandinavisk versjon av estetikken fra denne gamle Röyksoppvideoen som jeg tilfeldigvis gjenfant idag på GlueTube.

Og apropos ingenting så har Øystein blogget litt igjen.

Beklager den litt sløve postingen i det siste. Jeg har halvveis-sommerferie mens vi maler og pusser opp i Bergen. Og så er jeg kanskje litt utblogget.

Labels: , , , , ,

5 Comments:

Blogger Susanne Christensen said...

Har! Har! I thought that was kinda a gay thing.

July 19, 2007 4:54 pm  
Blogger mrtn said...

Digtsamlingen eller Röyksopp eller bloggtræthed eller Øysteins blogg?

July 20, 2007 12:25 am  
Blogger Mikkel said...

At være "udblokket" har en lidt anden betydning på modersmålet.

July 20, 2007 12:41 am  
Blogger mrtn said...

Hmm. Nå ja, det vidste jeg jo egentlig godt, når jeg tenker meg om. Men det føles vel litt sånn, ja.

July 20, 2007 12:46 am  
Blogger *** said...

framsiden:

minner meg om eit pedagogisk spel eg hadde som unge. noko om trygg trafikk, sikkert. ringjer bjeller?

July 26, 2007 1:36 pm  

Post a Comment

<< Home